O programie
Program Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego „Polska Bezgotówkowa” to wspólna inicjatywa uczestników polskiego rynku płatniczego: wydawców kart, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard, objęta wsparciem Związku Banków Polskich oraz Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii.
W ramach Programu mogą oni otrzymać dofinansowanie na pokrycie kosztów związanych z otrzymaniem terminala oraz obsługą płatności bezgotówkowych przez 5 miesięcy. Realizatorem Programu jest Fundacja Polska Bezgotówkowa.
Korzyści z uczestnictwa w Programie
Dlaczego warto postawić na płatności bezgotówkowe:
-
Większe bezpieczeństwo
Gotówki nie trzymasz w kasie, nie musisz organizować jej transportu, a pieniądze trafiają bezpośrednio na Twoje konto.
-
Sprawniejsza obsługa
Szybka realizacja płatności, mniejsze kolejki, większy komfort klientów.
-
Większe zyski
1/3 posiadaczy kart chce płacić tylko nimi.
Warunki uczestnictwa
Możesz przystąpić do programu, jeśli nie przyjmowałeś płatności bezgotówkowych w ciągu ostatnich 12 miesięcy (nie posiadasz umowy z agentem rozliczeniowym). Umowa zostanie zawarta na 12 miesięcy.
Warunki obowiązujące po 5 darmowych miesiącach użytkowania terminala zależą od instytucji, z którą została podpisana umowa. W celu poznania szczegółów należy skontaktować się z wybranym przez siebie agentem rozliczeniowym lub bankiem. Kontakt nastąpi po wypełnieniu formularza wstępnego zamówienia w Sklepie InsERT.
Otrzymaj terminal za darmo
Aby łatwo przystąpić do Programu, wejdź na Sklep InsERT i złóż wstępne zamówienie na wybrany terminal, oznaczony ceną: 0 zł. Pracownik First Data Polcard lub Polskich ePłatności skontaktuje się z Tobą w celu weryfikacji. Po ocenie wiarygodności i zaakceptowaniu warunków podpiszesz umowę.
Zamów
Uwaga! Przedsiębiorca nie ponosi kosztów do czasu osiągnięcia obrotu na terminalu w wysokości 42 tys. zł w skali 5 miesięcy. Jeśli obrót przekroczy tę kwotę, przedsiębiorcy będą naliczane opłaty zgodne z umową z agentem rozliczeniowym.